  • 1. Data: 2006-01-02 09:50:00
    Temat: odliczenie- internet
    Od: karolina <k...@v...pl>

    Witam,
    Czy moge odliczyc internet, który jest zainstalowany w mieszkaniu na
    moje nazwisko, ale w ktorym nie jestem zameldowana?
    z góry dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2006-01-02 11:07:14
    Temat: Re: odliczenie- internet
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    karolina wrote:

    > Witam,
    > Czy moge odliczyc internet, który jest zainstalowany w mieszkaniu na
    > moje nazwisko, ale w ktorym nie jestem zameldowana?

    Tak, na podstawie faktur VAT wystawionych na Ciebie.

    --
    2006 i brak mi pomyslu na siga...

  • 3. Data: 2006-01-02 11:14:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Jan 2006, Hikikomori San wrote:

    > Tak, na podstawie faktur VAT wystawionych na Ciebie.

    ...no ale musi tam mieszkać.
    A to IMVHO przekłada się na zgłoszenie tego adresu do
    US - jako miejsca zamieszkania.
    Oczywiście z miejscem zameldowania to tożsame nie jest :)
    Mylę się ?
    +++
    6a) wydatków ponoszonych przez podatnika z tytułu użytkowania
    sieci Internet w lokalu (budynku) będącym
    miejscem zamieszkania podatnika
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    w wysokości nieprzekraczającej w roku podatkowym kwoty 760 zł,
    ---

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-01-02 11:52:04
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...no ale musi tam mieszkać.

    No tak, ale nie pisze, ze tam nie mieszka, jedynie, ze nie jest
    zameldowana. Ale moze faktycznie mysli jedno a pisze drugie...

    --
    2006 i brak mi pomyslu na siga...

  • 5. Data: 2006-01-02 11:58:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Jan 2006, Hikikomori San wrote:

    > No tak, ale nie pisze, ze tam nie mieszka, jedynie, ze nie jest
    > zameldowana. Ale moze faktycznie mysli jedno a pisze drugie...

    ...zmierzałem do tego, że nawet jeśli tam mieszka ale w informacji
    dla US tego nie podała, to przeciw sobie wystawiła dowód na
    piśmie.
    Ktoś może przeoczyć że po odliczeniu dostanie pytanie: "pani
    tam mieszka ? - no oczywiście ! - to dlaczego na informacji
    do US podała pani fałszywe dane"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2006-01-02 13:14:41
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

> [...]
    > Ktoś może przeoczyć że po odliczeniu dostanie pytanie: "pani
    > tam mieszka ? - no oczywiście ! - to dlaczego na informacji

    Mogła tam mieszkać do 30 grudnia, a 31 zmienić zamieszkanie. Do Urzędu
    podaje się adres na dzień 31.12.

  • 7. Data: 2006-01-04 23:26:26
    Od: "gbur" <...@...pl>

    A ja zapytam grzecznie czy wydatki z tytułu użytkowania sieci Internet to
    kwota brutto czy netto na fakturach. Dziękuję za odpowiedź.

  • 8. Data: 2006-01-06 21:02:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Jan 2006, gbur wrote:

    > A ja zapytam grzecznie czy wydatki z tytułu użytkowania sieci Internet to
    > kwota brutto czy netto na fakturach. Dziękuję za odpowiedź.

    ...zajrzał byś do ustawy i zaproponował... ;)
    "wydatków ponoszonych ..."
    Ponosisz wydatki netto czy brutto ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 9. Data: 2006-01-07 09:02:00
    Od: "gbur" <...@...pl>

    > ...zajrzał byś do ustawy i zaproponował... ;)
    > "wydatków ponoszonych ..."
    > Ponosisz wydatki netto czy brutto ?

    OK. THX