  • 1. Data: 2003-03-18 21:38:02
    Temat: odliczenie komputera (problem z fakturą)
    Od: " panda" <p...@N...gazeta.pl>

    chcialabym skorzystac z ulgi i odliczyc zakup komputera
    mam fakturę, na której nie wyszczególniono częsci składowych komputera lecz
    użyto sformułowania "zestaw komputerowy" (obejmujący w rzeczywistości także
    monitor, klawiaturę, głośniki, nagrywarkę combo)
    czy w razie ewentualnej kontroli urząd skarbowy może zakwestionować taką
    fakturę ?
    pozdr.

  • 2. Data: 2003-03-19 07:26:33
    Temat: Re: odliczenie komputera (problem z fakturą)
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik " panda" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > monitor, klawiaturę, głośniki, nagrywarkę combo)
    > czy w razie ewentualnej kontroli urząd skarbowy może zakwestionować taką

    nie sadze aby ktokolwiek to kwestionowal, bo i dlaczego mialby to zrobic?
    jezeli jestes informatykiem, pracowales w roku 2002 na etacie jako
    informatyk,
    mozesz odpisac komputer, pamietaj tylko o limicie.

  • 3. Data: 2003-03-19 10:17:06
    Od: "Paweł \"gonzo\" Gontarek" <g...@N...pl>

> [...]
    > monitor, klawiaturę, głośniki, nagrywarkę combo)
    > czy w razie ewentualnej kontroli urząd skarbowy może zakwestionować taką

    ja tak mam - wazne zeby na fakturze bylo zapisane ze zaplacone w calosci
    (gotowka/karta) a nie ze na raty i placone w ratach bo wtedy mozna odpisac
    tylko tyle ile rat sie placilo... Skarbonk abedzie wtedy zadala okazania
    dowodow wplat :(

    pzdr

    gonz0

  • 4. Data: 2003-03-19 18:35:08
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof Gil <k...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > informatyk,
    > mozesz odpisac komputer, pamietaj tylko o limicie.

    hmm, a jeżeli nie pracuję jako informatyk, ale jako specjalista ds. kadrowo-
    płacowych ? czy mogę sobie odpisać komputer ?
    ktoś ma pomysły na sensowne uzasadnienie jego przydatności do tegoż zawodu ?

  • 5. Data: 2003-03-20 07:55:33
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > płacowych ? czy mogę sobie odpisać komputer ?
    > ktoś ma pomysły na sensowne uzasadnienie jego przydatności do tegoż zawodu
    ?

    troche sie zmienilo. Kiedys kazdy mogl odpisac komputer,
    obecnie tylko jezeli jest on scisle powiazany z wykonywanym zawodem.

  • 6. Data: 2003-03-21 20:56:57
    Od: Franek <...@s...net>

    Dnia 03-03-20 08:55, Użytkownik Krzysztof Gil napisał:
> [...]
    >
    > troche sie zmienilo. Kiedys kazdy mogl odpisac komputer,
    > obecnie tylko jezeli jest on scisle powiazany z wykonywanym zawodem.

    No przecież dzięki Płatnikowi jest mu jak najbardziej potrzebny w pracy.

    Franek