  • 1. Data: 2003-03-18 15:43:51
    Temat: kara za nie terminowe opłacenie podatku od czynności cywilnoprawnych - jak jej uniknąć?
    Od: "df" <d...@d...com.pl>

    po zakupie auta zalozylem pit 2 tygodnie po terminie(nie wiedziałem, że
    podatnik jest zobowiazany do złożenia w terminie dwóch tygodni) więc sie
    spóźniłem i zaplaciłem odsetki. teraz skarbówka karze zapłacić mi kare 100
    PLN.
    wszystkie urzędy skarbowe to stosują? mają prawo mnie ukarać? jak tego
    uniknąć? dlaczego wyrzywają się na biednych obywatelach a nie ścigają
    grubych ryb??!!!

  • 2. Data: 2003-03-18 21:58:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Mar 2003, df wrote:

    >+ po zakupie auta zalozylem pit 2 tygodnie po terminie[...]
    >+ teraz skarbówka karze zapłacić mi kare 100 PLN.
    >+ wszystkie urzędy skarbowe to stosują?

    Zdaje się że tak :(
    I to właśnie nie za nieterminową wpłatę (jak zatytułowałeś),
    a za nieterminowe złożenie zeznania.

    pzdr, Gotfryd