  • Data: 2005-01-18 15:14:57
    Temat: Re: odliczenie vat przed rejestracja VAT?
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 1/18/2005 3:43 PM, Użytkownik Andrew napisał:

    > noo, juz tak ;-)
    >
    > jeszcze mam jedno pytanie uscislajace
    > utrata zwolnienia w moim przypadku to jest 1 luty??
    > czyli na 1 lutego musze sporz. spis i przedstawic go do 14 lutego
    > naczelnikowi US??

    Z brzmienia ust 7 oraz 4 wynika, że możesz zrezygnować ze zwolnienia
    dopiero w następnym miesiącu po zawiadomieniu, czy musi być to
    koniecznie 1 dzień miesiąca? Nie wiem. Na pewno ładnie to wygląda
    "księgowo". Na pewno na ten dzień musisz zrobić remanent i *chyba*
    powiadomić US o remanencie w ciągu 14 dni.

    --
    gefragt