  • Data: 2008-02-27 11:20:36
    Temat: Re: odliczenie za internet w PIT-37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:

    > Za to każdego kto robi korekty. A przynajmniej wysyłanie korekty znacznie
    > zwiększa prawdopodobieństwo wezwania (3 razy korygowałem, 3 razy mnie
    > wezwali (niezła próbka statystyczna, nie?) ).

    Żadna.

    12 lat pracy, korekty przeróżne idące w dziesiątki (przez jakiś czas
    zajmowałam się zawodowo wyprowadzaniem zabagnionych księgowości na prostą).
    Statystycznie na 10 korekt 1 kontrola z czego połowa wyglądała na czysty
    zbieg okoliczności.

    Dodam jeszcze, że MF upominał już parę razy urzędy skarbowe które na
    korektę reagowały kontrolą "z automatu", z uwagi na to, że jest to
    działanie zniechęcające podatników do ujawniania błędów.

    Widać masz po prostu pecha.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl