    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odpowiedzialność prawna za porady biur podatkowych
    Date: Sun, 24 Jun 2007 22:23:05 +0200

    Dnia Mon, 11 Jun 2007 05:15:12 +0200, Rafal T. napisał(a):

    > Witam
    >
    > Jeśli zgłaszam sie do biura podatkowego w sprawie która jest dla mnie
    > wątpliwa - dostaje porade - mam kontrole i się okazuje, że porada była
    > niezgodna z przepisami przez co moje dzialania podlegają pod KKS. Co sie
    > wtedy dzieje? Czy biuro ponosi odpowiedzialność? Wiem ze mają OC - ale
    > czy na tym sie to kończy?
    >
    > Pozdr
    > rafal

    Jesli do biura podatkowego, to masz problem.
    Spróbuj tu: http://www.krdp.pl/
    W USTAWA z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym. (tekst jednolity)
    na pewno znajdziesz odp na nurtujące cie pytania.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Od 1.01.2008 bez kontroli granicznych, więcej na http://grupy.3mam.net