  • 1. Data: 2002-01-20 16:31:31
    Temat: odstąpienie leasingu
    Od: "TT" <p...@k...net.pl>

    czy można odstąpić leasingowany środek innej firmie ?

  • 2. Data: 2002-01-20 20:36:14
    Temat: Re: odstąpienie leasingu
    Od: "Slawka" <b...@2...pl>

    Użytkownik "TT" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > czy można odstąpić leasingowany środek innej firmie ?

    Myślę, ze integralną częścią umowy, którą podpisałeś są ogólne warunki umowy
    /bardzo długi tekst, napisany bardzo drobną czcionką/. Tam jest
    najprawdopodobniej napisane jakie są prawa i obowiązki leasingobiorcy -
    obecna nazwa = korzystający. W tych ogólnych warunkach powinienieś znależć
    odpowiedż na swoje pytanie.Z innych przepisów nie wynika zakaz, przynajmniej
    nic mi o takim zakazie nie wiadomo.Pozdrawiam, a przy okazji, czy w leasing
    warto wchodzić?. Jak na moje oko to bardzo kosztowna zabawa dla
    korzystającego.

  • 3. Data: 2002-01-21 17:04:35
    Od: "TT" <p...@k...net.pl>

    > Myślę, ze integralną częścią umowy, którą podpisałeś są ogólne warunki
    umowy
    > /bardzo długi tekst, napisany bardzo drobną czcionką/.

    :-)
    zgadza się w 101 %

    >.Z innych przepisów nie wynika zakaz, przynajmniej
    > nic mi o takim zakazie nie wiadomo.

    Co z odstępnym ?

    >Pozdrawiam, a przy okazji, czy w leasing
    > warto wchodzić?. Jak na moje oko to bardzo kosztowna zabawa dla
    > korzystającego.

    Ale szybka i wygodna. Dla mnie była znacznie łatwiejsza od kredytu
    bankowego.

    Pozdrawiam.