  • 1. Data: 2005-09-15 15:51:55
    Temat: odszkodowanie a zeznanie roczne pit
    Od: "NajwertS." <n...@o...pl>

    witam!

    otrzymałem odszkodawnie z zus - uznano chorobę zawodową.

    czy uzyskane w ten sposób środki muszę wykazać w rocznym zeznaniu pit?
    czy powinienem zapłacić jakiś podatek?

    dziękuję za pomoc
    K.N.S.

  • 2. Data: 2005-09-15 19:46:48
    Temat: Re: odszkodowanie a zeznanie roczne pit
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "NajwertS." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > otrzymałem odszkodawnie z zus - uznano chorobę zawodową.
    >
    > czy uzyskane w ten sposób środki muszę wykazać w rocznym zeznaniu pit?

    A pobrana jest zaliczka na podatek przez ZUS?

  • 3. Data: 2005-09-15 21:47:42
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > A pobrana jest zaliczka na podatek przez ZUS?

    nie wiem. po prostu otrzymałem przekaz pocztą.
    zus podpowie?

    K.N.S.

  • 4. Data: 2005-09-19 07:07:35
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem. po prostu otrzymałem przekaz pocztą.
    > zus podpowie?
    >
    > K.N.S.

    Jeśli pobrano zaliczkę to dostaniesz na koniec roku PIT11A/40A. Wtedy
    wykażesz odpowiednie kwoty w swoim zeznaniu rocznem.

  • 5. Data: 2005-09-19 10:52:15
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Jeśli pobrano zaliczkę to dostaniesz na koniec roku PIT11A/40A. Wtedy
    > wykażesz odpowiednie kwoty w swoim zeznaniu rocznem.

    a jeśli jej nie pobrano, a mnie nie poinformowano o tym?
    co zrobić?

    K.N.S.