    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ograniczenie zaliczek na pod.dochodowy
    Date: Thu, 17 Apr 2003 15:25:27 +0200

    Użytkownik "Miko" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    news:b7m9an$7c9$1@news.atman.pl...
    > Zwróciłem się z takim pismem do US i oni twierdzą, że nie wystarczy
    > moje oświadczenie, że wydam na budowę tyle i tyle i mam im pokazać fakturę
    > z której wysokości ograniczą zaliczki. Ma ktoś jakąś metodę na nich?
    > Jak mi odmówili, a ja powiedziałem że w takim razie niech wydadzą mi
    > odmowną decyzję to się obrazili.
    > Mikołaj

    Panie Mikolaju.

    Urzad Skarbowy MOZE na wniosek podtnika zaniechac poboru zaliczek
    na podatek dochodowy o ile podatnik uprawdoodbni, ze zaliczki beda
    niewsolmiernie wysokie
    do naleznego podatku.

    MOZE, ale nie musi, wiec moze lepiej nie kusic losu, bo bez obrazania sie
    wydadza panu odmowna decyzje
    i juz - powolujac sie na dokladnie te same paragrafy, co przy uwzglednieniu
    panskiego wniosku.

    Moze Pan natomiast sprobowac negocjowac ze przeciez nie chce pan utrudniac
    US-owi zycia i co miesiac starac sie o zwiekszenie limitu .. Ale ja bym sie
    w tym wypadku
    z mila Pania z US nie klucil..

    Boguslaw