  • Data: 2008-07-20 18:05:36
    Temat: Re: okulary dla informatyka - w koszty?
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g5vimk$som$1@news.onet.pl...
    > Nikt poza tobą nie wie, co może być kosztem Twoim a co nie. W przypadku
    > kontroli jeden "obroni" takie okulary, inny nie. Sama powiedziałaś że bedą
    > one służyły takze celom osobistym. Tak jak slipy, o których napisałem na
    > początku. Wg mnie takie okulary, nawet w przypadku informatyka, nie beda
    > jego "odzieżą ochronną".

    No właśnie dlatego się zawahałam z tym wpisaniem w koszty. Mąż używa tych
    okularów na codzień również, choć bez nich przy komputerze nie jest w stanie
    w ogóle pracować. No i w sumie są to drugie okulary, więc teoretycznie
    jednych może używac na codzień, a te drugie mieć tylko do pracy. Ciekawa
    jestem, czy takie uzasadnienie byłoby wystarczające dla ewentualnego
    kontrolera.

    > Ale to też jest tak, jak z samochodem będącym ŚT. Nie wolno go używać na
    > potrzeby osobiste (no chyba że do przychodu wrzucisz te używanie) a i tak
    > każdy tak robi.

    O tym też pomyślałam. W sumie wychodzi na to, ze takie okulary i samochód są
    używane podobnie, tzn. i w pracy i do celów prywatnych. Samochód można
    wliczać bez problemu, a do okularów mogą się przyczepić... Chyba jednak
    spróbuję popytać w swoim US, choć jak znam życie i tak mi nic konkretnego
    nie powiedzą.

    Dzięki i pozdrawiam
    Barbara