    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: olej silnikowy - brutto czy netto?
    Date: Thu, 16 Nov 2006 12:03:37 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 11:12:29 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):
> [...]

    [ciach]

    > Zwróć uwagę np. na post Maddy:
    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/29431b98a9a6d07e/5d586943fc99a20
    1
    > ...ew na kilka innych postów (w tym moich :)) których autorzy wskazują że
    > np. NW wbrew pozorom nie służy ubezpieczeniu *samochodu* a ludzi, wiec
    > samo słowo "ubezpieczenie" to za mało żeby zajmować stanowisko.

    Fakt, o tym NW nie pomyślałem. Ale biorąc pod uwagę że nie ma ubezpieczenia
    bez NW tylko pakiety - załóżmy że tym się nie przejmuję...

    Jak udokumentować wydatek na ubezpieczenie? Pytam się, bo płaciłem pakiet
    w październiku i w sumie dopiero teraz przyszło mi do głowy że mogłem to
    wrzucić do ewidencji przebiegu... Nie wziąłem więc faktury VAT, nie wiem
    nawet czy mam gdzieś paragon - na pewno to mam tylko sam dokument (polisę)
    oraz potwierdzenie zawarcia OC.

    Czy w takiej sytuacji jest szansa wrzucić to do kosztów? I jeśli tak to
    brutto czy podzielić na netto+VAT?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944