  • Data: 2009-01-10 14:00:01
    Temat: Re: oplata skarbowy , koszt uzyskania przychodui
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-01-2009 o 14:35:30 Kotlet mielony <w...@d...mnie>
    napisał(a):

    > zaliczka tylko przy dedykowanymSofcie. Przy sofcie 'seryjnym' , hostingu czy
    > niektórych małych skryptach pisanych na zlecenie z gory idzie platnosc.

    Do VAT przedpłata "generuje" IMHO fakturę zaliczkową(czy raczej "zaliczkową").

    > (stosuje metode memoriałową)

    W PIT czy VAT? Do przychodów czy do kosztów?

    > prócz dedykowanego, bo tam jest indywidualnie ustalane, (to samo przy
    > skryptach do importu, w cenniku mam OD 500 zl .)

    To wyślij wniosek w WI albo zapytaj na piśmie doradcy podatkowego.
    Uświadomiłeś mi że ja powinienem zrobić to samo :-)

    > ps.
    > po jakim czasie zwykle jest pierwsza kontrola w 1 os firmie?

    Średnio to gdzieś po po 5-8 latach :-)
    Chyba że się wychylasz

    --
    Pozdrawiam,