    From: "monia" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: opłata za domenę w NASK
    Date: Thu, 2 Dec 2004 12:49:43 +0100
    Sender: m...@o...pl@as3-94.poznan.dialup.inetia.pl

    Użytkownik "Michal Z." <i...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:comos5$7uh$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Przegapiłem termin rezygnacji z domeny w NASK i teraz otrzymałem od nich
    > fakturę za domenę, której już nie używam.

    Miałam podobne przygody z NASK-iem. Przysłali mi fakturkę na kolejny rok,
    Ja jednak zdążyłam przed upływem terminu rezygnacji, ale i tak zrobili
    problemów tyle, że głowa boli.
    Wysłałam do nich tę rezygnację i podpisałam własnoręcznie jako osoba
    upoważniona (bo na wniosku o rezygnację pisało podpis osoby upoważnionej lub
    właściciela), no więc popisałam. A oni mi na to, że jednak powinny być
    podpisy wspólników spółki. Potem jeszcze czegoś brakowało. Generalnie
    przedłużali o ile mogli. Sam wniosek wysyłałam trzy razy, po czym gdy
    myślałam, że już po sprawie, zadzwonił Pan z działu windykacji w sprawie
    zapłaty zaległości !!
    No zrobiłam kwadratowe oczy ! Z tego wynika, że bałagan nieziemski tam mają,
    bo Pan nawet nie potrafił odszukać adnotacji kto się zajmował moją sprawą.
    Powiedziałam, że nie zapłacę, bo rezygnacja była złożona w terminie, i że
    niech sobie sami tę sprawę wewnątrz wyjaśnią. Oczywiście mieli przysłać
    fakturę zerującą - nie przysłali.. z tego wynika, że pewnie do tej pory nic
    nie wyjaśnili. ! Dodam, że sprawa się ciągnie od lipca. Żenada !!

    Życzę Michale powodzenia w walce z tymi gamoniami :)
    Sory, że nie pomogłam.. natchnęło mnie żeby się wyżalić :)
    Pozdrowienia, Monia.