  • Data: 2004-12-29 13:11:00
    Temat: Re: opłata za potwierdzenie rejestracji VAT-5
    Od: "Black Peter" <b...@p...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek P. wrote:
    > Mialem podobnie - roznica w tym, ze od samego poczatku skladalem
    > VAT-R. Rowniez podczas skladania dokumentow poproszono o potwierdzenie
    > uiszczenia oplaty wiec sadze, ze bez oplaty nie zostalby przyjety
    > VAT-R.

    Ja skladalem NIP-1 razem ze zgloszeniem dzialalnosci w UM i nie wiem teraz
    czy rowniez wtedy czy pozniej VAT-R. Ale bylem wzywany do US w celu korekty
    w NIP-1 (drobne bledy), kobieta miala wszystkie moje papiery, NIP-1, VAT-R,
    wpis do EDG, REGON, kazala tylko pokazac akt wlasnosci lokalu i to wszystko.
    Nie upominala sie wtedy o oplate.

    pozdrawiam
    Black Peter