  • Data: 2004-12-29 13:29:00
    Temat: Re: opłata za potwierdzenie rejestracji VAT-5
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Black Peter wrote:
    > Ja skladalem NIP-1 razem ze zgloszeniem dzialalnosci w UM i nie wiem teraz
    > czy rowniez wtedy czy pozniej VAT-R. Ale bylem wzywany do US w celu korekty
    > w NIP-1 (drobne bledy), kobieta miala wszystkie moje papiery, NIP-1, VAT-R,
    > wpis do EDG, REGON, kazala tylko pokazac akt wlasnosci lokalu i to wszystko.
    > Nie upominala sie wtedy o oplate.

    Czyli dali ciala w UM - nie zazadali okazania dowodu wplaty. Zawsze masz
    jakis punkt zaczepienia w razie koniecznosci wytlumaczenia sie - tak mysle.

    Ja skladalem papiery osobno mimo tego, ze wiedzialem o mozliwosci
    zlozenia w jednym miejscu. Zgrywalem niedoinformowanego aby przekonac
    sie na ile kompetentni sa urzednicy. Wyszlo, ze kompetentni moze i sa
    ale za to bardzo leniwi - nikt w UM nie powiedzial mi, ze moge wszystko
    zostawic u nich mimo, ze pytalem 'co i jak jeszcze musze zrobic'.

    --
    Arek