    From: "Tomasz Kładź" <t...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: oplaty u notariusza
    Date: Fri, 2 Aug 2002 09:49:10 +0200

    Użytkownik "ludwik" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aibu7l$pjp$1@news.onet.pl...
    > witam
    >
    > nie do konca jestm pewien czy to odpowiednia grupa, ale sprobuje:
    >
    > mam problem. jestem w trakcie kupowania mieszkania (z 2 reki) w Warszawie
    > (do remontu, zeby nie bylo OT;) )
    > wspieram sie kredytem hipotecznym z banku. Jakich kosztow moge sie
    > spodziewac podczas podpisywania umowy u notariusza. Dodam, ze ksiega
    > wieczysta jest (trzeba zrobic do niej wpis), wartosc mieszkania 165 K pln.
    > Moze ktos z Was mial nie dawno takie przejscia i bedzie w stanie mi pomoc.

    W sieci jest sporo kalkulatorow kosztow np
    http://www.gratka.pl/dom/kalkulatory.phtml

    Ogolnie placisz podatek od czynnosci cywilno prawnych (2%), oplate za wpis
    do ksiegi - w zaleznosci od ceny mieszkanie, oplate notarialna, wypisy aktu.
    Jesli to mieszkanie w spoldzielni to opalty sie nieco roznia...

    Pozdrowienia
    Tomek