  • Data: 2002-12-16 12:21:52
    Temat: Re: opoznienie w zgloszeniu PCC i pytanie
    Od: Pawel Kiljan <p...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Iwona Ślusarczyk" napisał:

    > Było to spóźnione złożenie deklaracji PCC

    TAK.

    Bylem zreszta u nich i najpierw pogadalismy o art.16 (ustawy o wykroczeniach
    czy jak jej tam) - czyli o tym, ze przeciez sam sie zglosilem i w koncu
    zaplacilem to PCC wraz z odsetkami wiec nie powinno byc to zakwalifikowane
    jako wykroczenie, na co urzednik odpowiedzial, ze gdybym wraz z PCC zlozyl
    oddzielne pismo (lub "ustnie do protokolu"), ze skladam PCC za pozno to ten
    artykul mialby zastosowanie - ciekawostka proceduralna :-)

    Wiec powolalem sie na znikoma szkodliwosc spoleczna :-), poszlismy z
    urzednikiem do Naczelnika, przybilem piatke :-) i ustalilismy, ze napisze
    pismo zeby mnie nie karali. Napisalem, zanioslem i mam nadzieje, ze to final
    sprawy.

    KJ