eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiosoba fizyczna bez DG i zatrudnienie pracownika (dosyć pilne) › Re: osoba fizyczna bez DG i zatrudnienie pracownika (dosyć pilne)
  • Data: 2003-12-16 17:40:53
    Temat: Re: osoba fizyczna bez DG i zatrudnienie pracownika (dosyć pilne)
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:brnfdp$g26$1@news.onet.pl...

    > A wracając do umowy to mam rozumieć że się nie da w ogóle, czy raczej
    > że b ędzie ciężko ją podpisać?

    Nie wiem. Mnie sie to nie udało, bo wiedza pań w ZUSie USie itp kończyła
    się na tym, że się nie da.
    Miały przygotowaną formułkę i nic po za tym nie potrafiły powiedzieć.
    Ja potrzebowałem osobę raz w tygodniu, za mniejsze pieniądze, więc
    zakładanoe DG nie wchodziło w gę.
    W twoim przypadku ma to już jakiś sens.
    Z perspektywy widzę, że polskie przepisy są tak skonstruowane, żeby broń
    boże nie dało się czegoś zrobić legalnie.
    W cale się nie dziwię, że szara strefa w Polsce rośnie w zastraszającym
    tempie.
    Po prostu inaczej się nie da.