  • 1. Data: 2006-12-20 15:36:11
    Temat: pIT-5
    Od: "seb" <s...@w...pl>

    Witam

    dzisiaj musze zlozyc swoj pierwszy Pit-5 ale mam pytanie,gdzie mam wpisac
    ulge podatkowa i czy skladac pit jezeli
    -roznica pomiedzy KUP a przychodem to 4000 (dochod)
    -skladki oplacone od poczatku roku to 2020,80zl

    co w tym wypadku

    z gory dzieki
    seba

  • 2. Data: 2006-12-20 15:53:50
    Temat: Re: pIT-5
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    seb wrote:
> [...]
    > wpisac ulge podatkowa i czy skladac pit jezeli
    > -roznica pomiedzy KUP a przychodem to 4000 (dochod)
    > -skladki oplacone od poczatku roku to 2020,80zl

    Dochód nie ma znaczenia.
    Istotne jest czy wyszedł podatek (o ile wyszedł)
    do zapłaty na tym PIT-5. Jeśli wychodzi, że masz zapłacić
    podatek (po obliczeniu podatku wg wzoru z ustawy- wzorek uwzględni ulgę-
    o której wspomniałeś i uwzględnieniu
    części zapłaconych składek zdrowotnych), to musisz też złożyć PIT.

  • 3. Data: 2006-12-20 15:57:16
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "seb" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > dzisiaj musze zlozyc swoj pierwszy Pit-5 [...]

    Byłby to pierwszy i ostatni. :-)

    > -roznica pomiedzy KUP a przychodem to 4000 (dochod)
    > -skladki oplacone od poczatku roku to 2020,80zl
    >
    > co w tym wypadku

    Ne składać albo składać, jak wolisz. Obowiązku brak.

    marekz

  • 4. Data: 2006-12-20 16:02:41
    Od: "seb" <s...@w...pl>

    Czyli rozumiem ze dopoki nie ma podatku do zaplacenia to nie musze
    skladac,nie wazne jest ze wyszla roznica dodatnia pomiedzy przychodem a
    kosztami tak?

    seba

  • 5. Data: 2006-12-20 16:04:23
    Od: "seb" <s...@w...pl>

    Co do samej deklaracji,czy w niej wpisuje sie kwote ulgi podatkowej,mam
    druki z programu DRUKI IPS,i albo cos z moim wzrokiem albo tam nie ma
    takiego pola

    seba

  • 6. Data: 2006-12-20 16:28:33
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Czyli rozumiem ze dopoki nie ma podatku do zaplacenia to nie
    > musze skladac,nie wazne jest ze wyszla roznica dodatnia pomiedzy
    > przychodem a kosztami tak?

    Tak.
    Dodatkowo od nowego roku nie będzie już ta deklaracja istniała,
    więc teraz to ostatnia okazja żeby sobie złożyć...

    marekz

  • 7. Data: 2006-12-20 16:36:14
    Od: "seb" <s...@w...pl>

    a co teraz bedzie zamiast tej deklaracji,wymyslili cos jeszcze bardziej
    skomplikowanego

    seba

  • 8. Data: 2006-12-20 16:41:23
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@w...pl> napisal(a):
    > a co teraz bedzie zamiast tej deklaracji,wymyslili cos jeszcze bardziej
    > skomplikowanego

    Niczego nie będzie!

    :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 9. Data: 2006-12-20 16:45:02
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    >a co teraz bedzie zamiast tej deklaracji,wymyslili cos jeszcze
    >bardziej skomplikowanego

    Zrobili tak, żeby nie było nic. Tylko zaliczka wpłacana
    miesięcznie lub kwartalnie (zgłosić do us do 20 lutego jesli tak).

    marekz

  • 10. Data: 2007-01-17 07:46:32
    Od: "groups" <g r o u p s [at] q u e s t . p l>

    > Tak.
    > Dodatkowo od nowego roku nie będzie już ta deklaracja istniała, więc teraz
    > to ostatnia okazja żeby sobie złożyć...

    Gdzie można znaleźć o tym info bo chyba coś przeoczyłem.

    --
    groups