  • 1. Data: 2006-12-20 11:32:55
    Temat: zwrot podatku z USA
    Od: "walt" <p...@i...pl>

    Witam.
    W 2005 roku bylem na w&t i chcialbym odzyskac zaplacony wtedy podatek.
    Czy moze mi ktos napisac jak to uczynic samemu, jakie formularze nalezy
    wypelnic?

    pozdr. Maciek

  • 2. Data: 2006-12-20 14:25:30
    Temat: Re: zwrot podatku z USA
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "walt" <p...@i...pl> wrote in message
    s.com...
    > Witam.
    > W 2005 roku bylem na w&t i chcialbym odzyskac zaplacony wtedy podatek.
    > Czy moze mi ktos napisac jak to uczynic samemu, jakie formularze nalezy
    > wypelnic?

    Masz jakies papiery dotyczące zarobku, który tam dostałeś?
    wejdź na stronę www.irs.gov i ściągnij druk 1040NR-EZ oraz 8230.
    To byłby podatek federalny.
    Nie wiem jak ze stanowym.
    Niestety nie ma żadnej pomocy w wypełnianiu tego. Nie jest to trudne, ale za
    pierwszym razem nie jestes w stanie tego zrobic. Chociaż kto wie.
    Najlepiej byłoby znaleźć firme, która to robi. Może niekoniecznie polskiej.

  • 3. Data: 2006-12-20 20:52:24
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    mozesz to zrobic za pośrednictwem niektórych firm turystycznych (tych
    wysyłających studentów do pracy w USA) oraz niektórych banków. Ale biora
    sporo za pośrednictwo (ok. 500 PLN).

  • 4. Data: 2006-12-20 22:19:06
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl> wrote in message
    > mozesz to zrobic za pośrednictwem niektórych firm turystycznych (tych
    > wysyłających studentów do pracy w USA) oraz niektórych banków. Ale biora
    > sporo za pośrednictwo (ok. 500 PLN).

    zdzierstwo.

  • 5. Data: 2007-01-26 22:54:35
    Od: t...@g...com

    Witam,
    Zajmuje sie zwrotem podatku federalnego i stanowego z USA. Nie pobieram
    % od kwoty podatku. Koszt niezaleznie od kwoty zwrotu wynosi 100 zl.
    Wiecej info email: t...@g...com Szybko i sprawnie
    Zapraszam
    -Tax-Return-