  • 1. Data: 2005-09-02 15:00:42
    Temat: paliwo drożeje, a co z kilometrówką ?
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Witam,

    O ile sobie przypominam, to kiedyś kilometrówkę liczyło się według cen
    paliwa 95. Teraz reguluje to jakieś rozporządzenie(?) z 01 marca 2004, gdzie
    benzyna kosztowała 3.40 zl za litr. Teraz paliwko kosztuje 4.50, czyli
    przeszło 30% więcej, a kilometrówka dalej nic. Na dodatek opodatkowana. Może
    ktoś to w końcu zwaloryzuje!

    Pzdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2005-09-04 15:57:55
    Temat: Re: paliwo drożeje, a co z kilometrówk? ?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 2 Sep 2005 17:00:42 +0200, "wojtaszek"
    <w...@t...pl> wrote:

    >benzyna kosztowała 3.40 zl za litr. Teraz paliwko kosztuje 4.50, czyli
    >przeszło 30% więcej, a kilometrówka dalej nic. Na dodatek opodatkowana. Może
    >ktoś to w końcu zwaloryzuje!
    Ja niestety nie moge tego zwaloryzowac.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum