    From: "Greg" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: paragon fiskalny a VAT
    Date: Thu, 2 Jun 2005 01:55:30 +0200

    > ...oczywiście masz na myśli DW wystawiony do owego paragonu ? (cytat
    > z KPiR właśnie tego dotyczy - prawa wystawienia DW)
    > Z rzadka tak robię....

    Nie, wydaje mi się że ten przepis nie dotyczy DW, ale samego paragonu, ktory
    może stanowić samoistny dowód księgowy.
    par.14.4 (cytuję całość):
    "4. Zakup w jednostkach handlu detalicznego materiałów, środków czystości i
    bhp oraz materiałów biurowych może być, z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 4,
    dokumentowany paragonami zaopatrzonymi w datę i stempel (oznaczenie)
    jednostki wydającej paragon - określającymi ilość, cenę jednostkową oraz
    wartość, za jaką dokonano zakupu. Na odwrocie paragonu podatnik musi
    uzupełnić jego treść, wpisując swoje nazwisko (nazwę zakładu), adres oraz
    rodzaj (nazwę) zakupionego towaru."