    From: "Bar-nab" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pare pytan - duza ulga budowlana
    Date: Sun, 23 Feb 2003 21:27:56 +0100

    "Erstunde" <e...@i...pl> wrote in message
    news:b3b7f6$jhm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > pytanie tylko mam, na przylacze miales fakture Vat ?
    > bo z tego co wiem, to energetyka wystawia note memorialowa
    > ktorej odliczyc nie mozna ...
    > Pozdro
    > Marek

    Energetyka dala jakis nierealny termin (drogie to przylacze bylo, oj drogie)
    i przylacze robil elektryk. Wystawil fakture VAT. Energetyka miala odkupic
    chyba w 2006 roku , ale przepisy sie zmienily i odkupila juz w 2002. Na to
    mam umowe kupna sprzedazy z energetyki.
    I co Ty teraz na to? Bo ja nie wiem co z tym zrobic ;-(
    B.