eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana? › Re: pensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?
  • Data: 2006-10-28 20:15:20
    Temat: Re: pensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:6910378500.20061028205719@pik-net.pl...
    > Hello Nikiel,
    >
    > Saturday, October 28, 2006, 5:19:23 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    >>>> Z punktu widzenia ksiegowego: wyplata 10 lutego (za przeprazowany
    >>>> styczen) jest dla firmy kosztem miesiaca stycznia czy lutego?
    >>>> Podobnie z zusem (do 15-ego)...
    >>> Stycznia, oczywiście.
    >> Chodzi oczywiście o koszt podatkowy, więc styczeń nie wchodzi tu do
    >> rachuby nawet :P
    >
    > Mylisz się. Wszystko zależy od sposobu naliczania kosztów. W mojej
    > firmie będa to koszty stycznia.

    A założysz się że nie?
    Nie wiem czy od roku czy od dwóch już nie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1