    From: "Gosia" <gosiapraca(malpka)orange.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pieczątka
    Date: Wed, 13 Feb 2008 23:08:29 +0100

    > Jako OF działalność gospodarczą rejestrujesz w miejscu *zamieszkania*
    > (podst. Prawo Działalnosci Gospodarczej). Ogólnie, jeśli nie przejrzałeś
    > jeszcze ostatnich 4k postów z tej listy to zapamiętaj jedną z podstawowych
    > rzeczy: w DG, w tym w podatkach w 99,9% sytuacji liczy sie miejsce
    > *zamieszkania*. Meldunek liczy sie w pozostałych 0,1%. Zresztaw wielu
    > innych wypadkach też, np. samochód rejestrujesz także w miejscu
    > zamieszkania.

    > Możesz słoneczko i misia Yogi na niej zrobić :)
    >
    > Jesli jest to Twoja "firmowa" pieczęć jedynym obowiązkowym elementem jest
> [...]

    No to nic mi nie rozjaśniło to co przeczytałęm wiem że miś Yogi może być ale
    ja pytałem jeżeli wstawie adres biura a nie adres gdzie firma jest
    zarejestrowana czy bedzie OK czy np. są takie wymogi gdzie na pieczątce musi
    być adres rejestracji ??? a co za tym idzie osoba fizyczna rejestruje w
    miejscu gdzie jest zameldowana.

    Daniel