  • 1. Data: 2005-10-28 20:06:19
    Temat: piekarnik - ulga remontowa?
    Od: "uciekinier" <p...@p...pl>

    Witam,
    Generalnie AGD sie nie odlicza w ramach ulgi remontowej, ale ....
    Czy piekarnik z plyta ceramiczna (do zabudowy, elektryczny) mozna odliczyc w
    ramach ulgi remontowej?
    Oba urzadzenia tworza calosc (jeden panel sterowania), sa "dosc trwale"
    osadzone w zabudowie/blacie kuchennym.
    Prosze o cytat/link do jakiejs wykladni US/MF, ewentualnie orzeczenia z
    autopsji ;-)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-29 07:37:10
    Temat: Re: piekarnik - ulga remontowa?
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    odliczyć mozna to co jest TRWALE zabudowane.
    Nie wiem czy zabudowa w blacie to TRWAŁE ?

  • 3. Data: 2005-10-31 09:50:28
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

> [...]
    > osadzone w zabudowie/blacie kuchennym.
    > Prosze o cytat/link do jakiejs wykladni US/MF, ewentualnie orzeczenia z

    Poszperaj w internecie. Można odliczyć, choć problemem nie było to czy jest
    to trwale zabudowane, lecz że nie jest to kuchnia gazowa i nie jest
    enumeratywnie wyszczególniona.
    Są opinie, że jak najbardziej można. Problemy mogą być jedynie ze zmywarką,
    ale jedni odliczają (ryzykują) inni nie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek