    From: "escuola" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pierwszy milion trzeba ukrasc
    Date: Sat, 6 Apr 2002 12:19:55 +0200

    Użytkownik "Arjos" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Podobno istnieje projekt aby rozpoczynajacych zwolnic na rok z wplacania
    > zaliczek na pdof...
    >
    > Pocieszylem ?

    Czesc,
    pocieszyles i nie, dobrzy byloby z tym zwolnieniem, ale u nas w kraju to
    chyba taki numer nie przejdzie.
    Po drugie - uwaga, bedzie ciut "lamersko" - czy przez "pdof" rozumiesz
    podatek dochodowy od osob fizycznych? Jesli tak, to czy po zarejestrowaniu
    DG jestem osoba fizyczna czy tez moja osobowosc prawna ma sie inaczej?
    PS. Jezeli moglbys wskazac zrodlo informacji (moze link?) o tym projekcie to
    bede bardzo wdzieczny.
    Pozdrawiam
    -escuola-