  • 1. Data: 2005-02-25 18:07:59
    Temat: pilne! Symfonia Mala Ksiegowosc
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Witam!
    Dzis 25, jak zwykle na ostatnia chwile zainstalowalem sobie program Mala
    Ksiegowosc z Matrix.pl. Firma Matrix zapewnia na swojej stronie, ze wersja
    demo jest w pelni funkcjonalna wersja z ograniczeniem dzialania do 60 dni.
    Mysle sobie - powklepuje sobie wszystko wydrukuje i wysle poleconym do US. W
    poniedzialek zamowie program i go uaktywnie... A tu na wydrukach pojawia sie
    piekny napis demo... Czy ktos moglby mi udostepnic (na prv) nr seryjny i kod
    ktory nalezy wpisac ponizej nr seryjnego? Po wpisaniu tego napis demo
    zniknie z wydruku... Zalezy mi tylko na wydruku normalnej deklaracji, potem
    i tak musze kupic ten program, ktory jest jakby nie patrzec b. tani....
    Troche to nielegalne jak na pl.soc.PRAWO.podatki.. ale niezlozenie
    deklaracji w terminie moze miec przykre konsekwencje...

    szauek

  • 2. Data: 2005-02-25 18:55:17
    Temat: Re: pilne! Symfonia Mala Ksiegowosc
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> wrote in message
    > Witam!
    [ciach]
> [...]
    > Troche to nielegalne jak na pl.soc.PRAWO.podatki.. ale niezlozenie
    > deklaracji w terminie moze miec przykre konsekwencje...

    nie mam takiego programu. Ale nie możecz sobie ściągnąć darmowego programu
    druki ips (albo formul ips) i po prostu przepisać dane z tego wydruku z do
    drugiego programu? I programu ips ja wysyłam deklaracje bez problemu
    http://www.pity.pl/druki/

    Magdi

  • 3. Data: 2005-02-25 19:06:58
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    > druki ips (albo formul ips) i po prostu przepisać dane z tego wydruku z do
    > drugiego programu? I programu ips ja wysyłam deklaracje bez problemu
    > http://www.pity.pl/druki/
    Dzięki za podpowiedź!:)

    szauek