  • 1. Data: 2005-02-25 15:39:18
    Temat: pofdatek od giełdy korygować samemu !
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    Obliczony samodzielnie podatek od sprzedaży akcji w 2004 roku( nabytych w
    2004roku i sprzedanych w 2004 roku - bo tylko tych dotyczy !) jest o 20 %
    niższy od podatku naliczonego od kwoty, wykazanej jako dochód przez DM ( oni
    po prostu wykazują w PIT 8C róznicę 01.01 2004 a 31.12.2004 i cześć !). A
    tam są zakupione w 2003 i sprzedane w 2004 - a tych podatek nie dotyczy i
    dochód nie podlega opodatkowaniu !
    Dobrze kombinuję - czyste złodziejstwo, jak pisali w prasie!
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2005-02-25 16:24:15
    Temat: Re: pofdatek od giełdy korygować samemu !
    Od: "Secio" <s...@U...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysio" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tam są zakupione w 2003 i sprzedane w 2004 - a tych podatek nie dotyczy i

    Jakis malo rozgarniety ten Twoj DM. Mi obliczyli poprawnie dochod.

    Pzdr,
    Mariusz

  • 3. Data: 2005-02-25 18:28:57
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Secio" <s...@U...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Pzdr,
    > Mariusz

    Jeden szczęśliwy już jest, a jak reszta ?
    pzdr
    Krzysio