    From: ZauraK <z...@z...zaurak>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pisma od Urzędu Miasta
    Date: Tue, 18 Dec 2007 09:15:16 +0100

    Tomek pisze:
> [...]
    Temat poczty już został załatwiony w okolicznych postach :>

    > Nie wiesz? Chcesz coś komuś doręczyć to wkładasz to do koperty, oblizujesz
    > znaczek (trzeba wiedziec, z której strony), przyklejasz go i oddajesz całość
    > na poczcie.
    No to chłopie Ty klej zażywasz :-P
    <ciach>
    > (MATKA JEST TYLKO JEDNA). No i ustawa reguluje godziny otwarcia placówek
    > pocztowych i można uznać, że są to rozsądne godziny. URZĄT zamykają o 15.30.
    A niekoniecznie i nie wszędzie o 15:30. Jak jest taki problem to
    zorganizować się i petycję do burmistrza. Jeden dzień w tygodniu niech
    popracują np. 9-17 ;)
    > To się chyba nazywa TANIE PAŃSTWO, oszczędzaja na znaczkach, to co
    > oszczędzili wydają na kolesia zatrudnionego po znajomości do noszenia
    > listów. A biedny obywatel bierze urlop i zapierdala po okienkach.
    Biedny Obywatelu,
    a skąd wiesz jaka jest skala tych doręczeń ? A może to tysiące sztuk?
    Załóżmy, że jest to tylko 300 szt (podatki). w skali Twojego miasta =>
    5,6x300=1680. Dodatkowo pewnie to wykonuje oddelegowany pracownik w
    ramach wynagrodzenia, które i tak pobiera ewentualnie. A jeśli w ogóle
    nie korzystają z poczty w obrębie miasta to dorzuć jeszcze z drugie 300
    innych pism i już masz oszczędności te 3000zł. Dodatkowo często
    doręczający to ludziki na zleceniu w taki przypadku, za naprawdę
    śmieszne pieniądze.
    Więc powiedz mi teraz czy sprawdziłeś przed uwywnętrznianiem się jakie
    są fakty? Czy tylko postanowiłeś sobie ulżyć dla zasady, że
    administracja jest be?

    --
    ZauraK