  • Data: 2006-02-04 20:45:09
    Temat: Re: pit-11 były pracownik zmienił adres
    Od: "RySZARd" <r...@w...antyspam.wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za odpowiedzi, chociaż szkoda, że nie są jednomyślne - miałbym
    problem z głowy.

    > To czy platnik bedzie sie staral naprawic blad to juz lezy w jego
    > interesie,

    No właśnie, żeby nie ten błąd to już bym sobie odpuścił.

    pod adresem, który mam w aktach to on już nie mieszkał podczas trwania
    stosunku pracy.
    Mógłbym się upierać, że mu wysłałem w terminie ponieważ korespondowałem z
    nim, ( świadectwo pracy, potem sprostowanie świadectwa), ale chcę uniknąć
    późniejszych kłopotów, wyjaśnień z US itp.

    pozdrawiam
    RySZARd