    From: "mareK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pit 11 za ubiegły rok problem
    Date: Thu, 30 Mar 2006 23:20:49 +0200

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:e0hdv1$1c0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Co miesiąc trzeba było składać PIT-4, a PIT-11 przynajmniej złożyć do
    > końca lutego 2006. Ale oba terminy mineły i nie wiem jakie mogą być
    > konsekwencje i czy będą.

    Treminy na pit 11 to chyba mineły, ale pracownikowi dam ten PIT 11 z datą
    prawidłową, ale do US nie wyśle, bo już po terminie i może się nie dopatrzą,
    a jak wyślę teraz po 6 miesiącach to pewnie od razu jakaś kara.
    Ale co do PIT 4 to zdania sa podzielone, nawet w różnych US, Jeżeli podatek
    i zaliczka jest 0 , to powinno być logiczne , że nie nie trzeba składać
    PIT-4, oszczedności papieru i czasu pracypłatnika i urzędu, tak też wynika z
    interpretacji ustawy art. 38 .1 słowa "przesyłając równocześnie deklarację
    według ustalonego wzoru" można interpretować skoro deklaracja tylko
    równocześnie z zaliczką, to jak nie ma zaliczki to nie ma deklaracji ,co
    potwierdzają niektóre US, ale niestety inne mają oddmiene zdanie.
    http://www.olenka.pl/forum.php?action=show&group=1&i
    d=6741

    pzdr

    marek