  • Data: 2003-05-01 07:02:15
    Temat: Re: pit-36 ostatnie pytanie :)
    Od: "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W zeszłym roku US przesłał nam zwrot na knto firmowe.

    Czy jest jakiś problem z tym kontem?
    Czy takie czy takie?
    My z mężem nie podaliśmy konta osobistego dlatego nam przelali na konto
    firmowe. I jaki w tym problem. A jak ktoś chce to niech składa NIP-3 z
    numerem rachunku prywatnego (np. żony) a NIP-1 z kontem firmowym (np. męża).
    W PIT-36 w poz. 41 jest do wyboru czy składasz NIP-1 czy NIP-3. Ja nigdy nie
    składałam NIP-3 więc przelali na konto firmowe.
    I jaki problem?
    Czy trzeba się nad tym tak rozwodzić?

    Pozdrawiam
    MonikaM