  • Data: 2007-01-23 06:33:46
    Temat: Re: pit-4
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Marek napisał(a):

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0701230020570.2948@athlon64...

    > Pytałem wczoraj w US - miła pani powiedziała "wpisujemy tak jak
    > dotychczas - PIT-4"

    Szkoda, że KIR jest innego zdania... Banki nie puszczają przelewów
    opisanych PIT4. Gorzej, że PIT8A też nie; a miałem taki do zapłacenia za
    grudzień.
    Ciekaw jestem skąd US będzie wiedział za co jest podatek jak zapłacę to
    co było dotychczas na PIT8A, przecież tu nie ma rozliczenia rocznego...

    pzdr

    Tomek