  • 1. Data: 2003-04-29 22:21:44
    Temat: pit/d
    Od: "Dawid Socha" <d...@g...pl>

    Witam

    Czy kwota w pozycji 42 powinna byc przeniesiona do pit'u 37 do pozycji
    106??? Tak robi moj program do wypelniania pit'u. Wydaje mi sie ze cos jest
    tutaj nie tak. Pomozcie!!!

    Pozdrawiam
    Dawid Socha

  • 2. Data: 2003-04-29 22:51:09
    Temat: Re: pit/d
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Dawid Socha" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy kwota w pozycji 42 powinna byc przeniesiona do pit'u 37 do pozycji
    > 106??? Tak robi moj program do wypelniania pit'u. Wydaje mi sie ze cos

    Czy ty jesteś świadom na jakiej podstawie prawnej tam zawartej odliczasz
    wydatki?
    [kurdebalans]
    Art. 3.
    1. Podatnikom, którzy w latach 1992-1996 nabyli prawo do odliczenia od
    dochodu

    wydatków poniesionych na cele określone w art. 26 ust. 1 pkt 5 i 5a ustawy
    wy-

    mienionej w art. 1, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 1 stycznia 1997
    r.,

    a wydatki te nie znalazły pokrycia w dochodach osiągniętych w latach 1992-

    2001, przysługuje prawo do odliczania tych wydatków na zasadach określonych

    w art. 26 ust. 8 i 9 ustawy wymienionej w art. 1, w brzmieniu obowiązującym

    przed dniem 1 stycznia 1997 r.

    2. Podatnikom, którzy w latach 1992-1996 nabyli prawo do odliczenia od
    dochodu

    wydatków poniesionych na cele określone w art. 26 ust. 1 pkt 5 lit. b), e) i
    f)

    ustawy wymienionej w art. 1, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 1 stycz-

    nia 1997 r., i dokonali dalszych wydatków na budowę tego budynku mieszkalne-

    go, nadbudowę lub rozbudowę tego budynku na cele mieszkalne lub przebudowę

    tego strychu, suszarni albo przystosowanie innego pomieszczenia na cele
    miesz-

    kalne oraz wykończenie tego lokalu mieszkalnego w nowo wybudowanym bu-

    dynku mieszkalnym, do dnia zasiedlenia tego lokalu, przysługuje prawo do
    odli-

    czania tych wydatków poniesionych od dnia 1 stycznia 1997 r. do dnia 31
    grud-

    nia 2004 r. na zasadach określonych w art. 26 ustawy wymienionej w art. 1,

    w brzmieniu obowiązującym przed dniem 1 stycznia 1997 r.

  • 3. Data: 2003-04-29 23:58:48
    Od: "Mietek" <m...@p...fm>

> [...]
    >
    > Czy kwota w pozycji 42 powinna byc przeniesiona do pit'u 37 do pozycji
    > 106??? Tak robi moj program do wypelniania pit'u. Wydaje mi sie ze cos

    Nie. Kwota z pola nr 61, zresztą tak jest w formularzu PIT D
    Mietek

  • 4. Data: 2003-04-30 07:31:31
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

> [...]
    >
    > Czy kwota w pozycji 42 powinna byc przeniesiona do pit'u 37 do pozycji
    > 106??? Tak robi moj program do wypelniania pit'u. Wydaje mi sie ze cos

    Do poz.106 w PIT-37 przenosi się z PIT-D kwotę z poz.61, 64 lub 65.

    M.K.