    From: "kurdebalans" <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pit/d
    Date: Wed, 30 Apr 2003 00:51:09 +0200

    Użytkownik "Dawid Socha" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b8mtu5$7al$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Czy kwota w pozycji 42 powinna byc przeniesiona do pit'u 37 do pozycji
    > 106??? Tak robi moj program do wypelniania pit'u. Wydaje mi sie ze cos
    jest
    > tutaj nie tak. Pomozcie!!!
    >
    > Pozdrawiam
    > Dawid Socha

    Czy ty jesteś świadom na jakiej podstawie prawnej tam zawartej odliczasz
    wydatki?
    [kurdebalans]
    Art. 3.
    1. Podatnikom, którzy w latach 1992-1996 nabyli prawo do odliczenia od
    dochodu

    wydatków poniesionych na cele określone w art. 26 ust. 1 pkt 5 i 5a ustawy
    wy-

    mienionej w art. 1, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 1 stycznia 1997
    r.,

    a wydatki te nie znalazły pokrycia w dochodach osiągniętych w latach 1992-

    2001, przysługuje prawo do odliczania tych wydatków na zasadach określonych

    w art. 26 ust. 8 i 9 ustawy wymienionej w art. 1, w brzmieniu obowiązującym

    przed dniem 1 stycznia 1997 r.

    2. Podatnikom, którzy w latach 1992-1996 nabyli prawo do odliczenia od
    dochodu

    wydatków poniesionych na cele określone w art. 26 ust. 1 pkt 5 lit. b), e) i
    f)

    ustawy wymienionej w art. 1, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 1 stycz-

    nia 1997 r., i dokonali dalszych wydatków na budowę tego budynku mieszkalne-

    go, nadbudowę lub rozbudowę tego budynku na cele mieszkalne lub przebudowę

    tego strychu, suszarni albo przystosowanie innego pomieszczenia na cele
    miesz-

    kalne oraz wykończenie tego lokalu mieszkalnego w nowo wybudowanym bu-

    dynku mieszkalnym, do dnia zasiedlenia tego lokalu, przysługuje prawo do
    odli-

    czania tych wydatków poniesionych od dnia 1 stycznia 1997 r. do dnia 31
    grud-

    nia 2004 r. na zasadach określonych w art. 26 ustawy wymienionej w art. 1,

    w brzmieniu obowiązującym przed dniem 1 stycznia 1997 r.