  • 1. Data: 2003-04-29 21:38:31
    Temat: pit-y
    Od: "Claxon" <c...@p...fm>

    witam!

    trudno wprawdzie w to uwioerzyc ale nie podpisalem ani ja ani zona Pit-ow -
    wyslalem je nie podpisane.
    Co teraz robic czekas na wezwanie czy isc do US i podpisa je tam.
    Pozdrowienia=- Mirek

  • 2. Data: 2003-04-29 21:43:35
    Temat: Re: pit-y
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Claxon" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    Pit-ow -
    > wyslalem je nie podpisane.
    > Co teraz robic czekas na wezwanie czy isc do US i podpisa je tam.

    To jak szukanie igły w stogu siana. A zeznanie może być uznane za nieważne
    czyli nie złożone.
    Złóż ponownie i napisz do tego wyjaśnienie.
    [kurdebalans]

  • 3. Data: 2003-04-29 21:49:55
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

> [...]
    Pit-ow -
    > wyslalem je nie podpisane.
    > Co teraz robic czekas na wezwanie czy isc do US i podpisa je tam.
    ----------------------------------
    Klika postów niżej jest odpowiedzeć Kurdebelans twierdzie że jest nieważne i
    trzeba złożyc drugie
    Wiola

  • 4. Data: 2003-04-29 21:51:13
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ----------------------------------
    > Klika postów niżej jest odpowiedzeć Kurdebelans twierdzie że jest nieważne
    ------------------------------
    Sorry spóżniłam się jesteś szybszy.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-04-29 21:59:05
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

> [...]
    > ----------------------------------
    > Klika postów niżej jest odpowiedzeć Kurdebelans twierdzie że jest nieważne

    NSA swego czasu określił cechy niezbędne aby decyzja administracyjna była
    ważna z formalnego punktu widzenia. I tak aby decyzja była ważna to musi
    być:
    1. Oznaczenie organu.
    2. Oznaczenie strony.
    3.Data.
    4.Podpis.

    Stąd to wyprowadzam. Formularz zatytułowany jest "Zeznanie o ..."
    Co warte jest zeznanie:
    Bez podpisu.
    Bez daty
    Wysłane do nikąd,
    Bez danych składającego
    [kurdebalans]

  • 6. Data: 2003-04-29 22:06:44
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "kurdebalans" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3.Data.
    > 4.Podpis.
    >
    > Stąd to wyprowadzam. Formularz zatytułowany jest "Zeznanie o ..."
    -------------------------
    OK wcele nie protestowałam pewnie masz racje podpis być musi ale czasami
    wystarczy go złożyc w US jeśli pozwolą bez korekty.
    Wiola

  • 7. Data: 2003-05-01 13:29:22
    Temat: Odp: pit-y
    Od: "Daro" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Claxon <c...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8mrck$pm4$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    Pit-ow -
    > wyslalem je nie podpisane.
    > Co teraz robic czekas na wezwanie czy isc do US i podpisa je tam.

    Zzgłoś się do US z małżonką i na wszelki wypadek (gdyby US żądał )
    weź ze sobą inormacje o dochodach oraz dowody wpłat jeśli miałeś jakieś
    odliczenia

    Pozdrawiam

    Daro