  • Data: 2004-12-15 22:29:50
    Temat: Re: pit5
    Od: ArEkPekAlSkI <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Dec 2004 21:52:22 +0000 (UTC), storno
    <s...@N...gazeta.pl> napisał:

    > Pomocy!!!
    > Przeoczyłam złożenie Pit-5 za październik( poraz pierwszy w tym roku, do
    > tej
    > pory nie wychodził podatek) i czym to grozi??

    Niczym milym. :) Art. 16 Par. 1, 2 i 4 Kodeksu Karnego Skarbowego. Ja bym
    szybko ten pit zrobil i z pismem przewodnim wyjasniajacym pchnal to do
    USu. Gdyby to przeczekac do 2005 roku to wiadomo, ze byt zaliczek na pdoof
    1 stycznia 2005 sie skonczy i wpadnie pojecie podatku, w sumie bowiem tak
    czy siak to i tak w rocznej to mozna "dociagnac". Ale lepiej byc anielskim
    i zlozyc. Wplacic z odsetkami za zwloke. Ciesz sie, ze to nie vat, bo na
    vat USy sa tak wyczulone ze "o matko" :)
    zdrowka
    Ars