    From: "Black Peter" <b...@c...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pit5
    Date: Thu, 16 Dec 2004 16:15:33 GMT

    Użytkownik " storno" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cpqbmm$il9$1@inews.gazeta.pl...
    > Pomocy!!!
    > Przeoczyłam złożenie Pit-5 za październik( poraz pierwszy w tym roku, do
    > tej
    > pory nie wychodził podatek) i czym to grozi??
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Ja ostatnio przeoczylem wplate za PIT-5, druk wyslalem terminowo.
    Dowiedzialem sie ze odsetki nie sa naliczane bodajze do kwoty 6,60 pln,
    tzn jezeli ci odsetek wyszlo ponizej tego (kalkulatrory na stronie www) to
    ne placisz nic.
    Wplacilem czemprendzej bez odsetek... po 3 dniach od wplaty przyszlo
    upomnienie ze Skarbowego, ze nie wplacilem i ze za to upomienie mam 8,80
    wplacic.
    Dowiedzialem sie ze jezeli upomnienie przyjdzie po wplacie (decyduje data
    odbioru poleconego) to nie trzeba tego placic.
    Bezpiecznie jest poinformowac o tym telefonicznie dzial ksiegowosci US.
    Wszystkie wiadomosci z US K-ce.

    pozdrawiam
    BP