    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pity 2008 pozycja 7 i 8
    Date: Tue, 27 Jan 2009 21:36:13 +0100

    Dnia 27-01-2009 o 21:32:08 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > Ja nic nie powiem więcej, oprócz tego, że Ty spojrzałeś przed
    > odpowiedzią do ustawy (tylko zbyt nowej), ja spojrzałem po Twojej
    > odpowiedzi (do tej obowiązującej 31 grudnia 2008), a pytający *olał*
    > ustawę (i nowelę) kompletnie, licząc na _bułkę_ :O

    To jest też w instrukcji do PIT-a opisane.
    Zamieszanie bierze się stąd że druki na 2008 r.
    mają też obowiązywać w rozliczeniu za 2009,
    stąd nadmiarowe sekcje w PIT-0.

    Rozumiem że chodziło o oszczędności skali przy zamawianiu
    druków, natomiast chyba nikt nie policzył ile kasy pójdzie
    na prostowanie pomyłek :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek