  • 1. Data: 2009-01-27 18:45:18
    Temat: pity 2008 pozycja 7 i 8
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    w picie za 2008 rok pojawiły się dwie nowe pozycje, chodzi o
    pozycje numer 7 i 8 (cytując: "w sposób przewidziany w art.
    29 ust. 4 ustawy")... o co chodzi? czy mam je zaznaczyć czy
    nie? proszę o wyjaśnienie.

  • 2. Data: 2009-01-27 19:40:54
    Temat: Re: pity 2008 pozycja 7 i 8
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    identyfikator: 20040501 w <news:glnknn$eac$1@news.onet.pl>:

    > w picie za 2008 rok pojawiły się dwie nowe pozycje, chodzi o
    > pozycje numer 7 i 8 (cytując: "w sposób przewidziany w art.
    > 29 ust. 4 ustawy")... o co chodzi? czy mam je zaznaczyć czy
    > nie? proszę o wyjaśnienie.

    małżonek zmarł w trakcie roku?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-01-27 20:05:25
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-01-2009 o 20:40:54 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > małżonek zmarł w trakcie roku?

    To są nowe pozycje odnosnie dochodów pozakrajowych,
    jeśli zarobki były tylko w Polsce to nie trzeba się
    tym zajmować.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-01-27 20:05:55
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    > małżonek zmarł w trakcie roku?

    Swoją drogą PIT miał być zdaje się pocztówką,
    a z roku na rok mam grubszy stosik do składania :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-01-27 20:32:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.uofl3blzl60ql1@unk>:

    > To są nowe pozycje odnosnie dochodów pozakrajowych,
    > jeśli zarobki były tylko w Polsce to nie trzeba się
    > tym zajmować.

    Ja nic nie powiem więcej, oprócz tego, że Ty spojrzałeś przed
    odpowiedzią do ustawy (tylko zbyt nowej), ja spojrzałem po Twojej
    odpowiedzi (do tej obowiązującej 31 grudnia 2008), a pytający *olał*
    ustawę (i nowelę) kompletnie, licząc na _bułkę_ :O

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2009-01-27 20:36:13
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-01-2009 o 21:32:08 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

> [...]
    > odpowiedzi (do tej obowiązującej 31 grudnia 2008), a pytający *olał*
    > ustawę (i nowelę) kompletnie, licząc na _bułkę_ :O

    To jest też w instrukcji do PIT-a opisane.
    Zamieszanie bierze się stąd że druki na 2008 r.
    mają też obowiązywać w rozliczeniu za 2009,
    stąd nadmiarowe sekcje w PIT-0.

    Rozumiem że chodziło o oszczędności skali przy zamawianiu
    druków, natomiast chyba nikt nie policzył ile kasy pójdzie
    na prostowanie pomyłek :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2009-01-28 00:31:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2009, Tomek wrote:

    > Swoją drogą PIT miał być zdaje się pocztówką,

    Ale to nie tylko przed dymisją, ale wręcz przed powołaniem
    min. Balcerowicza :)

    > a z roku na rok mam grubszy stosik do składania :-)

    Acz PIT5 ubyło a i VAT-7 mam 3x mniej...

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2009-01-28 08:21:29
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-01-2009 o 01:31:49 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Ale to nie tylko przed dymisją, ale wręcz przed powołaniem
    > min. Balcerowicza :)

    Nie nie, słońce Peru też obiecywało, razem z premierem z Krakowa :-)

    > Acz PIT5 ubyło a i VAT-7 mam 3x mniej...

    Fakt, z tym że to ma się nijak do obietnic z pocztówką

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek