  • Data: 2003-01-20 15:15:36
    Temat: Re: pity roczne dla pracownikow
    Od: "Inf" <i...@n...us> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Nie wiem, chyba PIT-11 (do marca ?)

    PIT-11
    lub
    PIT-40 (jesli pracownik - podatnik zlozyl Ci do 15 stycznia ubieglego roku
    deklaracje, iz poza dochodami uzyskanymi od Ciebie nie uzyskał innych
    dochodów, nie korzysta z zadnych odliczen i nie rozlicza sie wspolnie z
    malzonkiem)

    - skladanie obydwu do 31. marca przeslac podatnikowi, do 15. kwietnia US
    PODATNIKA

    > OIW: PIT-8b do 31 stycznia, dostarczyć do US właściwego
    > dla zatrudnionego wykonawcy (to nie pracownik :)) oraz
    > owemu zatrudnionemu.

    Chyba jednak do 15. marca (nie wydaje mi sie, zeby cos sie zmienilo, ale
    polecam sprawdzic)

    > pzdr, Gotfryd

    Pozdrowienia
    Inf