  • Data: 2006-04-24 14:07:44
    Temat: Re: pity2005 a ulga remontowa
    Od: "@sica" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > nie.

    A jeśli ma notarialnie zagwarantowane dożywotnie prawo do bezpłatnego
    zamieszkiwania (zapomniałam o tym napisać w poprzednim poście)?

    > Wpisujesz całość, reszta na którą zabrakło podatku rozliczysz na pit-d w
    > przyszłym roku.
    > Jest tam taka mała rubryczka, odliczenia z poprzednich lat na które nie
    > było pokrycia.

    To dobrze :-) Chciałam się upewnić, bo lajkonik jestem bo ulga remontowa
    się włąśnie kończy i nie byłam pewna czy możliwość odlicznia też się nie
    kończy definitywnie.

    --
    pozdrawiam
    Joanna