    From: "eM." <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: plan kont
    Date: Wed, 6 Feb 2002 09:18:49 +0100

    Witaj,

    dziękuję za odpowiedź. Sam nie jestem księgowym, a spełniam tylko prośbę
    mojego głównego księgowego.
    Wiem, że istnieje coś takiego jak uniwersalny plan kont. Coś takiego można
    zdobyć na stronkach inforu, ale w wersji pdf. - czyt. nie można sobie tego
    poprawiać. Mnie interesowała wersja, dzięki której mój księgowy będzie mógł
    sobie taki plan dostosować do swoich potrzeb.
    Jest to dokument, który wyjaśnia nie tylko układ kont, ale również sposoby
    księgowań na poszczególnych grupach i konkretnych kontach. (wybacz, jeśli
    piszę jak laik, ale nim jestem).

    Pozdrawiam
    Maciej Siembiga

    "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl> wrote in message
> [...]