    From: "Atomek" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: platnik 5
    Date: Wed, 1 Oct 2003 17:07:52 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@logotech.demo.pl

    > W sumie racja. Z ciekawości uruchomiłem instalatora Płatnika i w żadnym
    > miejscu nie znalazłem nawet cienia licencji ani Płatnika, ani
    > MSSql/Accessa. Pobieżne próby przeszukania dokumentacji też zakończyły
    > się fiaskiem.

    ===============
    Istotnie bazdzo dziwne: W platniku znalazlem co nastepuje: (ani slowa o
    microsoft)

    Atomek

    Autorskie prawa majątkowe do niniejszego oprogramowania przysługują PROKOM
    Software SA
    z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 65/79. Powyższe prawa są chronione
    ustawą z dnia
    4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
    (Dz.U. Nr 24, poz. 83 z późniejszymi zmianami).
    Oprogramowanie jest rozpowszechniane na podstawie udzielonej ZUS licencji.
    W niniejszym oprogramowaniu wykorzystano następujące oprogramowanie:

    - biblioteka funkcji kompresujących - zlib.h, version 1.1.3, July 9th,
    1998, Copyright (C)
    1995-1998 Jean-loup Gailly and Mark Adler
    - biblioteka generująca kody dwuwymiarowe, Copyright(c) 1995 Axtel, Inc.,
    All rights
    reserved.
    - biblioteka kryptograficzna SSLeay (Copyright (C) 1995-1998 Eric Young
    (e...@c...com). Wszelkie prawa zastrzeżone.),
    oraz oprogramowanie, którego autorem jest Tim Hudson (t...@c...com)."