    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: płatnik nowy...
    Date: Mon, 3 Jan 2005 12:52:33 +0100

    > Zapiszesz sobie hasełko i będziesz trzymał w sejfie firmowym :)

    Hasła w moich Płacznikach wypisuję flamastrem niezmywalnym na obudowie
    moitora ... żebym tylko ja mógł je usunąć czymś odpowiednim :)))))))

    Zastanawia mnie ... czy ludzie .... a może to nie ludzi .... napewno nie
    ludzie piszą tak idiotyczny program, jak Płacznik ... a mało tego ...
    zastrzegają sobie, że jeśli swoje uwagi dotyczące wadliwego lub złego
    funkcjonowania programu każą sobie podpisywać swoimi danymi ..... w jawnym
    emailu ... ich chyba powaliło .. bo z drugiej strony to szyfrują byle GÓWNO
    jakby to tajemnica NASA jakaś była ....

    A jeśli podpisałem uwagi w ilości 12 stron .. to i tak nic z tego nie
    przyjęli .. nic nie zrobili ..
    Chciałbym żeby w świecie przyznawano nagrode za największy bubel siaata
    ........ przyznałbym go naszemu PŁACZNIKOWI ..... nawet powieka nie
    zadrgałaby mi ... a nawet uśmiechałbym się ....

    pozdrawiam
    fart

    ps.
    no co ja zrobie, że nie cierpie debili