  • 1. Data: 2003-10-22 19:42:52
    Temat: płatnik nowy
    Od: "Michal" <s...@d...w-w.pl>

    mam pytanko

    Posiadam biuro rachunkowe i mam kilkinastu płatników, jak zrobić zestaw z
    dokumentów rozliczeniowych z wszystkich płatników

    Michał Dzięki

  • 2. Data: 2003-10-22 19:47:03
    Temat: Re: płatnik nowy
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Michal" <s...@d...w-w.pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanko
    >
    > Posiadam biuro rachunkowe i mam kilkinastu płatników, jak zrobić zestaw z
    > dokumentów rozliczeniowych z wszystkich płatników
    >
    > Michał Dzięki

    Z kazdego patnika niestety trzeba zrobic osobny zestaw i dopiero wtedy mozna
    je za jednym razem
    wyslac ze swojego profilu, ale tez kazdego potwierdzajac (wpisujac haslo
    klucza prywatnego).

    Darek

  • 3. Data: 2003-10-22 20:00:10
    Od: "Michal" <s...@d...w-w.pl>

    czyli muszę zestaw tworzyć np tylko dla dokumentów rozliczeniowych za
    paździenik.

    Ale wysyłkęmogę zrobiś tylko przez płatnika który ma klucz do wysyłania
    dokumentów - to jest mój klucz

  • 4. Data: 2003-10-23 06:28:52
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    > czyli muszę zestaw tworzyć np tylko dla dokumentów rozliczeniowych za
    > paździenik.
    >
    > Ale wysyłkęmogę zrobiś tylko przez płatnika który ma klucz do wysyłania
    > dokumentów - to jest mój klucz

    Dla kazdego platnika tworzysz odpowiedni zestaw w jego kontekscie.
    Jak utworzysz wszystkie wybierasz kontekst platnika ktory ma wazny
    certyfikat
    i oczywiscie ma zaznaczona opcje o uprawnieniach do wysylania za wielu
    platnikow.
    Poprze Narzedzia->Wyslij dokumentu wielu platnikow wysylasz wszystkie
    zestawy.
    Kazdy zestaw bedzie weryfikowany i bedzie potrzebowal hasla do klucza
    prywatnego
    (Twojego). Pozniej odbierasz ta sama metoda potwierdzenia (nie trzeba juz
    nic podawac -
    wszystkie sciagna sie automatycznie). Zeby je wydrukowac wchodzisz do kadego
    platnika
    osobno i drukujesz potwierdzenia.

    Darek