  • 1. Data: 2003-10-22 13:55:40
    Temat: 22 % VAT za internet , pytanko
    Od: "Posesjusz" <p...@w...pl_spam_>

    Hej

    Wlasnie dostalem od operatora rachunek za net, jest juz w nim wliczony 22 % VAT a nie
    7 %, wydawalo mi sie ze podwyzka miala byc od
    maja przyszlego roku, chyba mam jakies stare informacje ? Moze ktos mi da jakis link
    gdzie dokladnie to wszystko opisane lub wyjasni
    mi co jest w koncu grane.

  • 2. Data: 2003-10-22 18:42:46
    Temat: Re: 22 % VAT za internet , pytanko
    Od: "Posesjusz" <p...@w...pl_spam_>

    Ok juz wszystko mam wyjasnione, provider popelni bład podczas naliczania VAT-u :)
    Zamiast 7 % policzyli juz 22 % czego nie powinni
    robic, smiech na sali :)