  • Data: 2006-10-18 15:39:56
    Temat: Re: płatnik - problem z przekazem
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:eh4vio$hte$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A g000Wno prawda ... tutaj też się załatwia na ZUS !!!!!!

    imo, na tamtej grupie szybciej dostać odpowiedź i siedzi tam więcej
    osób, które kadrami się zajmują

    > Czy Tobie aby nie chodzi o to, co napisał pieprzony ZUS o swoim
    > pieprzonym programie ???????

    Mity. Kiedyś program faktycznie był bardzo niedoskonały, ale po ostatnim
    uaktualnianiu muszę przyznać, że teraz jest ok /nie patrząc na to ile
    kosztował/. Zauważ, że to jest ogromna baza danych. Wyobrażasz sobie
    życie bez tego? Wypełnianie wszystkiego ręcznie, bez żadnej weryfikacji
    wyliczeń, danych itp? Fakt, ostatnio zus ma problemy z tymi swoimi
    serwerami -> nie wiem jaka przyczyna ich, ale podejrzewam, że to w duże
    mierze problemy infrastruktury technicznej (sprzętu, łączy).

    > http://www.zus.pl/niusy/default.asp?id_komunikatu=36
    4

    Pytający nie pisał nic o komunikacie niezgodności certyfikatu.

    Aha i można tez im maila z pytaniem wysłać:
    http://e-inspektorat.zus.pl/sprawy.asp?id_profilu=1&
    pomoc=3&menu=3&id_sprawy=196

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]