  • Data: 2005-01-13 16:43:30
    Temat: Re: po raz pierwszy zatrudniony
    Od: charlie_partana <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Kudlaty,
    W Twoim liście datowanym 13 stycznia 2005 (11:15:43) można przeczytać:

    > Z tego co gdzies
    > wyczytalem to moge ja zatrudnic na caly etat a wyplacac 80% wynagrodzenia
    > (najnizszego) przez pierwszy rok, 90% przez drugi.

    Może nie na temat, ale nie moge sie powstrzymać. Najniższa krajowa to
    ile wychodzi na rękę??? coś koło 600 zł. Zabieranie komuś z tej
    mizernej kwoty jeszcze 10 czy 20 procent to lekka przesada. i nie
    mówię tu o prawie które na to zezwala a o zwykłej ludzkiej
    przyzwoitości...
    --
    Pozdrowienia,
    charlie_partana mailto:c...@p...onet.pl